zaterdag 10 februari 2018

Kaartje?


Met wat ecoline, aquarelpapier, karton en een naaimachine maakte ik deze kleurrijke kaarten.

Woon je in Nederland en wil je een (leeg) kaartje ontvangen?

Laat voor maandag 12 februari hieronder je reactie achter en mail je adres naar info@dreamstuff.nl

De eerste zeven ontvangen een kaartje
Je kan dan zelf weer de kaart gebruiken om naar iemand anders te sturen.








Je kan dit jaar weer kaartjes versturen met een lipstick kus en wel op 13 februari 2018. Zie post.nl




---


Do you live in the Netherlands and you want to receive a handmade colourfull card? 

Leave your comment at this post and mail you Dutch adres to info@dreamstuff.nl before monday 12 february 2018. The first zeven will receive a card.

You can sent cards in the Netherlands with a lipstick kiss on the envelop. More info on: post.nl



2 opmerkingen:

  1. Ha Dreanstuff, wat een ontzettend leuk initiatief!, Ik vind het leuk een kaartje te ontvangen. Mijn adres is bekend. groetjes en een Valentijns X Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door al die Valentijnspost maken lig ik achter met het lezen van de blogs, haha. Leuk dat jij ook een actie had!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wilt laten! Ik lees alles en ben nieuwsgierig naar je commentaar en mening.

Thanks for leaving a comment! I read everything and like to know your comments and opinions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...